Telefonisch verkopen

TeleCoach Ivonne en Sanne 2

Telefonisch verkopen

Wat is het doel van deze training?

Medewerkers leren hoe zij hun uitgaande telefoongesprekken op resultaatgerichte moet voeren met als doel uw producten en/of diensten op professionele wijze te verkopen, zodat uw verkooprendement verbetert.

Wat is het resultaat?

Tijdens deze training leren medewerkers o.a.:

  • Meer omzet genereren uit telefonische verkoopgesprekken
  • Hoe zij uw organisatie en zichzelf krachtig kunnen positioneren in de beginfase van het gesprek met behulp van een one-minute story
  • De eigenschappen van uw producten/diensten op de juiste wijze vertalen naar specifieke voordelen voor de klant
  • Commitment te verkrijgen op de order en verschillende verkooptechnieken in te zetten om resultaat te boeken
  • Omgaan met verschillende klanttypen

Voor wie?

De training ´telefonisch verkopen´ is o.a. bedoeld voor binnen- en buitendienst medewerkers, accountmanagers, verkoop/sales medewerkers, telemarketeers, callcenter medewerkers etc. Voor iedereen die meer omzet wil realiseren met zijn/haar telefonische verkoopgesprekken.

Een greep uit onze relaties:

relaties-die-u-voor-zijn-gegaan

Wilt u graag meer informatie?

CAPTCHA code:
captcha
Voer de code in en druk op “Verzenden”

Meer informatie?

Ik wil graag

Onderwerp

Uw naam

Uw e-mail (verplicht)

Uw telefoonnummer (verplicht)

CAPTCHA code:
captcha
Voer de code in en druk op “Verzenden”

Kom met ons in contact:
telefonie 076 - 23 10 100
face-to-face info@coachresult.nl

Waarom Coach+Result?
  • Training in kleine groepen
  • Ruimte voor individuele aandacht
  • Coaching 'on the spot'
  • Eigen trainers
  • Beste Opleider van Nederland 2015 & 2016
Ervaringen

Show Buttons
Hide Buttons