Telefonisch afspraken maken

TeleCoach Ivonne en Sanne 2

Telefonisch afspraken maken, telefonische acquisitie

Wat is het doel van deze training?

In deze training leren medewerkers hoe zij resultaatgerichte en professionele telefoongesprekken moeten voeren, met als doel het maken van afspraken bij klanten en prospects met interessant potentieel om het klantenbestand uit te breiden en meer omzet te realiseren bij bestaande klanten.

Wat is het resultaat?

Na afloop van deze training kunnen medewerkers onder andere:

  • Gestructureerd een telefonisch acquisitiegesprek opbouwen
  • Op de juiste wijze een trigger inzetten om bij de klant/prospect de interesse te wekken voor uw product/dienst
  • Krachtig het onderscheidend vermogen van uw organisatie/product/dienst presenteren
  • Het beoogde resultaat realiseren middels het inzetten van verschillende verkooptechnieken
  • Commitment verkrijgen op een voorgestelde afspraak met behulp van afsluittechnieken
  • De agenda’s goed beheren en de afspraken zo efficiënt mogelijk inplannen

Voor wie?

De training ‘telefonisch afspraken maken/telefonische acquisitie’ is o.a. bedoeld voor binnen- en buitendienst medewerkers, accountmanagers, verkoop/sales medewerkers, adviseurs etc. Dus geschikt voor iedereen die succesvol wil zijn in het verwerven van new business!

Een greep uit onze relaties:

relaties-die-u-voor-zijn-gegaan

Wilt u graag meer informatie?

CAPTCHA code:
captcha
Voer de code in en druk op “Verzenden”

Meer informatie?

Ik wil graag

Onderwerp

Uw naam

Uw e-mail (verplicht)

Uw telefoonnummer (verplicht)

CAPTCHA code:
captcha
Voer de code in en druk op “Verzenden”

Kom met ons in contact:
telefonie 076 - 23 10 100
face-to-face info@coachresult.nl

Waarom Coach+Result?
  • Training in kleine groepen
  • Ruimte voor individuele aandacht
  • Coaching 'on the spot'
  • Eigen trainers
  • Beste Opleider van Nederland 2015 & 2016
Ervaringen

Show Buttons
Hide Buttons