Klant- en verkoopgericht telefoneren

TeleCoach Ivonne en Sanne 2

Training klant- en verkoopgericht telefoneren

Wat is het doel van deze training?

In deze training leren medewerkers telefonische servicegesprekken perfect verzorgd en efficiënt af te handelen, met als doel een professionele uitstraling richting de klant en een verhoogde omzet uit servicegesprekken. De nadruk ligt op het proactief herkennen en benutten van commerciële mogelijkheden.

Wat is het resultaat?

Na deze training zijn medewerkers o.a. in staat om:

  • Het gesprek te leiden en de klant te sturen richting het beoogde doel
  • Zakelijke telefoongesprekken te voeren vanuit een commerciële mindset
  • Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
  • Commerciële signalen te herkennen en deze proactief te benutten
  • Op de juiste wijze een cross-sell gesprek aan te gaan
  • Verschillende verkooptechnieken in te zetten om de gewenste resultaten te realiseren

Voor wie?

De training ‘klant- en verkoopgericht telefoneren’ is o.a. bedoeld voor binnendienst medewerkers, klantenservice medewerkers/customer service, verkoop/sales medewerkers, accountmanagers, adviseurs etc. Met andere woorden, geschikt voor iedereen die zijn/haar inkomende servicegesprekken met klanten naar een hoger niveau wil tillen en meer omzet wil realiseren door proactief in te spelen op commerciële kansen in telefoongesprekken.

Een greep uit onze relaties:

relaties-die-u-voor-zijn-gegaan

Wilt u graag meer informatie?

CAPTCHA code:
captcha
Voer de code in en druk op “Verzenden”

Meer informatie?

Ik wil graag

Onderwerp

Uw naam

Uw e-mail (verplicht)

Uw telefoonnummer (verplicht)

CAPTCHA code:
captcha
Voer de code in en druk op “Verzenden”

Kom met ons in contact:
telefonie 076 - 23 10 100
face-to-face info@coachresult.nl

Waarom Coach+Result?
  • Training in kleine groepen
  • Ruimte voor individuele aandacht
  • Coaching 'on the spot'
  • Eigen trainers
  • Beste Opleider van Nederland 2015 & 2016
Ervaringen

Show Buttons
Hide Buttons