Telefonisch Incasseren en Debiteurenbeheer

TeleCoach Ivonne en Sanne 2

Telefonisch Incasseren en Debiteurenbeheer

Wat is het doel van deze training?

In deze training krijgen medewerkers de handvatten aangereikt om inkomende en uitgaande incassogesprekken effectieve en op rendement gerichte wijze te voeren, waarbij de relatie met de klant behouden blijft.

Wat is het resultaat?

Na afloop van de training zijn medewerkers o.a. in staat om:

  • De kansen op succes te maximaliseren door middel van een goede voorbereiding
  • Om te gaan met weerstanden
  • Commitment te verkrijgen op de betaling van achterstallige vorderingen
  • Concrete betalingsafspraken te maken met debiteuren
  • Verkoop- en afsluittechnieken in te zetten om het gewenste resultaat te realiseren (een betaling)

Voor wie?

De training Telefonisch Incasseren en Debiteurenbeheer is bedoeld voor iedere medewerker inkomende en uitgaande gesprekken voert met klanten, met betrekking tot achterstallige betalingen en/of betalingsregelingen. O.a. administratief medewerkers, incasso medewerkers, medewerkers debiteurenbeheer, medewerkers financiële administratie.

Een greep uit onze relaties:

relaties-die-u-voor-zijn-gegaan

Wilt u graag meer informatie?

Meer informatie?

Ik wil graag

Onderwerp

Uw naam

Uw e-mail (verplicht)

Uw telefoonnummer (verplicht)

Kom met ons in contact:
telefonie 076 - 23 10 100
face-to-face info@coachresult.nl

Waarom Coach+Result?
  • Training in kleine groepen
  • Ruimte voor individuele aandacht
  • Coaching 'on the spot'
  • Eigen trainers
  • Beste Opleider van Nederland 2015, 2016 & 2017
Ervaringen

Brochure
close slider

Vul onderstaande gegevens in en u ontvangt gratis onze algemene brochure met meer informatie over ons aanbod in uw mailbox:

Show Buttons
Hide Buttons