Telefonisch afspraken maken

TeleCoach Ivonne en Sanne 2

Telefonische (service) afspraken maken

Wat is het doel van deze training?

In deze training leren medewerkers hoe zij inkomende gesprekken op resultaatgerichte en professionele wijze kunnen afhandelen, met als doel het maken van (service) afspraken bij klanten/relaties/cliënten/patiënten.

Wat is het resultaat?

Na het volgen van de training zijn medewerkers o.a. in staat om:

  • Een inkomend telefoongesprek gestructureerd op te bouwen
  • Het gesprek efficiënt af te handelen door het leiden en sturen
  • De vraag achter de vraag te achterhalen (de klantbehoefte/klantvraag)
  • Vraag- en doorvraagtechnieken in te zetten
  • De juiste telefoonetiquette te hanteren
  • Hun/de agenda goed te beheren en afspraken efficiënt in te plannen

Voor wie?

De training ‘telefonisch afspraken maken’ is o.a. receptionisten, balie medewerkers, secretaressen, assistenten, consulenten, administratief medewerkers, binnendienst medewerkers, adviseurs etc. Voor iedereen die inkomende telefoongesprekken voert voor het maken van afspraken met klanten/relaties/cliënten/patiënten.

Een greep uit onze relaties:

relaties-die-u-voor-zijn-gegaan

Wilt u graag meer informatie?

CAPTCHA code:
captcha
Voer de code in en druk op “Verzenden”

Meer informatie?

Ik wil graag

Onderwerp

Uw naam

Uw e-mail (verplicht)

Uw telefoonnummer (verplicht)

CAPTCHA code:
captcha
Voer de code in en druk op “Verzenden”

Kom met ons in contact:
telefonie 076 - 23 10 100
face-to-face info@coachresult.nl

Waarom Coach+Result?
  • Training in kleine groepen
  • Ruimte voor individuele aandacht
  • Coaching 'on the spot'
  • Eigen trainers
  • Beste Opleider van Nederland 2015 & 2016
Ervaringen

Show Buttons
Hide Buttons