Online Klantcontact

Online klantgesprekken voeren

Online Klantcontact: online communiceren met klanten

Wat is het doel van deze training?
Online Klantcontact, in deze training leren medewerkers hoe zij hun online klantgesprekken naar een hoger niveau kunnen tillen en hoe zij een excellente klantervaring kunnen creëren. In deze training krijgen zij de handvatten aangereikt,die hen in staat stellen gesprekken professioneel en efficiënt te voeren en commerciële kansen te benutten.

Wat is het resultaat?
Na afloop van de training kunnen medewerkers o.a.:

  • Efficiënte onlinegesprekken voeren door een goede voorbereiding
  • Een online gesprek opbouwen volgens een gespreksstructuur
  • Uniformiteit uitstralen door het toepassen van online etiquette
  • Een klantgerichte online houding aannemen
  • De juiste vragen stellen op het juiste moment
  • Actief en doelgericht online 'luisteren' en beantwoorden
  • Professioneel omgaan met irritatie en ongenoegen
  • Schakelen tussen de verschillende online kanalen

Voor wie?
De training Online Klantcontact is bedoeld voor iedere medewerker die zich bezighoudt met online klantcontact of online communicatie en meer wil halen uit zijn/haar online gesprekken met klanten.

Wilt u meer weten over de training Online Klantcontact? Onze trainer-coaches vertellen u graag meer. Neem contact op.

Een greep uit onze relaties:

relaties-die-u-voor-zijn-gegaan

Wilt u graag meer informatie?

Meer informatie?

Ik wil graag

Onderwerp

Uw naam

Uw e-mail (verplicht)

Uw telefoonnummer (verplicht)

Kom met ons in contact:
telefonie 076 - 23 10 100
face-to-face info@coachresult.nl

Waarom Coach+Result?
  • Training in kleine groepen
  • Ruimte voor individuele aandacht
  • Coaching 'on the spot'
  • Eigen trainers
  • Beste Opleider van Nederland 2015, 2016 & 2017
Ervaringen

Brochure
close slider

Vul onderstaande gegevens in en u ontvangt gratis onze algemene brochure met meer informatie over ons aanbod in uw mailbox:

Show Buttons
Hide Buttons