Face-to-face service en klantbeleving

Face to face gesprek Kirsten uitsnede

Face-to-face service en klantbeleving

Wat is het doel van deze training?

Met deze training zorgt u ervoor dat medewerkers een representatieve en klantgerichte uitstraling hebben richting klanten en relaties en verbetert u de kwaliteit van het klantcontact.

Wat is het resultaat?

Na afloop van deze training kunnen uw medewerkers o.a.:

  • Het visitekaartje van uw organisatie zijn door een representatieve en klantgerichte houding richting klanten en relaties aan te nemen
  • De beschikbare servicetijd effectief te benutten
  • Zich in het begin van het gesprek krachtig positioneren met een one­-minute story
  • Klantspecifiek adviseren en presenteren

Voor wie?

De training ‘face-to-face service en klantbeleving’ is bestemd voor iedere medewerker die het visitekaartje is van uw organisatie. O.a. baliemedewerkers, receptionisten, gastheren/-vrouwen, bankhal medewerkers, winkelmedewerkers, merchandisers, servicemonteurs, chauffeurs etc.

Een greep uit onze relaties:

relaties-die-u-voor-zijn-gegaan

Wilt u graag meer informatie?

CAPTCHA code:
captcha
Voer de code in en druk op “Verzenden”

Meer informatie?

Ik wil graag

Onderwerp

Uw naam

Uw e-mail (verplicht)

Uw telefoonnummer (verplicht)

CAPTCHA code:
captcha
Voer de code in en druk op “Verzenden”

Kom met ons in contact:
telefonie 076 - 23 10 100
face-to-face info@coachresult.nl

Waarom Coach+Result?
  • Training in kleine groepen
  • Ruimte voor individuele aandacht
  • Coaching 'on the spot'
  • Eigen trainers
  • Beste Opleider van Nederland 2015 & 2016
Ervaringen