Service + klantbeleving

Training-Jolande-ECB-coach-result

Service + Klantbeleving trainingen

Uw organisatie kan zich door middel van optimaal klantcontact onderscheiden ten opzichte van de concurrentie. Uw medewerkers spelen hierin een belangrijke rol, zij zijn namelijk de belangrijkste schakel in het onderhouden en het opbouwen van contacten met klanten. Middels de trainingen Service + Klantbeleving van Coach + Result optimaliseert u het klantcontact van de medewerkers. 

Vindt u het belangrijk dat uw medewerkers ambassadeur zijn van uw organisatie richting uw klanten en zij in staat zijn de klantloyaliteit te vergroten? Hier ligt onze expertise, Coach + Result is gespecialiseerd in het verbeteren van de klantbeleving en het vergroten van de commerciële slagkracht.

Ons aanbod op het gebied van Service + Klantbeleving:

Met een individuele coaching ‘on the spot’, in aanvulling op het doorlopen trainingstraject, zorgt u dat de nieuw aangeleerde vaardigheden geborgd worden binnen uw organisatie. Lees meer over coaching 'on the spot'.

Bent u benieuwd hoe wij een bijdrage kunnen leveren aan het optimaliseren van klantcontact binnen uw organisatie? En wilt u weten wat het verbeteren van uw (commerciële) klantcontacten u oplevert? Neem dan vrijblijvend contact met ons op en laat u adviseren door een van onze trainer/coaches.

Een greep uit onze relaties:

relaties-die-u-voor-zijn-gegaan

Ja, ik wil graag meer informatie

CAPTCHA code:
captcha
Voer de code in en druk op “Verzenden”

Heeft u vragen?
liselot

Liselot informeert u graag:
telefonie 076 - 23 10 100
face-to-face l.vangerwen@coachresult.nl

Waarom Coach+Result?
  • Training in kleine groepen
  • Ruimte voor individuele aandacht
  • Coaching 'on the spot'
  • Eigen trainers
  • 2e jaar op rij 'Beste Opleider van Nederland'
Ervaringen

Show Buttons
Hide Buttons