Service + Klantbeleving

Service + Klantbeleving training

Service en Klantbeleving trainingen

Uw organisatie kan zich door middel van optimaal klantcontact onderscheiden ten opzichte van de concurrentie. Uw medewerkers spelen hierin een belangrijke rol, zij zijn namelijk de belangrijkste schakel in het onderhouden en het opbouwen van contacten met klanten. Met de trainingen van Coach + Result op het gebied van Service en Klantbeleving ontwikkelt u de gespreksvaardigheden van uw medewerkers en daarmee optimaliseert u het klantcontact. 

Vindt u het belangrijk dat uw medewerkers ambassadeur zijn van uw organisatie richting uw klanten en zij in staat zijn de klantloyaliteit te vergroten? Hier ligt onze expertise. Coach + Result is specialist in het verhogen van de klantbeleving, het vergroten van de commerciële slagkracht en het vergroten van de medewerkersbetrokkenheid.

Ons aanbod op het gebied van Service + Klantbeleving:

Met een individuele coaching on the job, in aanvulling op het doorlopen trainingstraject, borgt u de nieuw aangeleerde vaardigheden binnen uw organisatie. Lees meer over coaching 'on the spot'.

Maak een afspraak
Benieuwd hoe wij u kunnen ondersteunen bij het optimaliseren van klantcontact binnen uw organisatie? En wilt u weten wat het verbeteren van uw (commercieel) klantcontact u oplevert? Maak een afspraak met een van onze trainer-coaches, zij geven u graag een vrijblijvend en persoonlijk advies.

Een greep uit onze relaties:

relaties-die-u-voor-zijn-gegaan

Ja, ik wil graag meer informatie

Heeft u vragen?
Waarom Coach+Result?
  • Training in kleine groepen
  • Ruimte voor individuele aandacht
  • Coaching 'on the spot'
  • Eigen trainers
  • 4e jaar op rij 'Beste Opleider van Nederland'
Ervaringen

Brochure
close slider

Vul onderstaande gegevens in en u ontvangt gratis onze algemene brochure met meer informatie over ons aanbod in uw mailbox: