TeleCoach

TeleCoach Ivonne en Sanne 2

TeleCoach - Coaching 'on the spot'

Medewerkers worden gecoacht op de werkplek wanneer zij telefonisch klantcontact hebben. Dit kan gaan om inkomende en/of uitgaande telefoongesprekken. Tijdens de coachingsessie hebben zij de mogelijkheid om onder begeleiding van een trainer-coach te oefenen met de nieuw aangeleerde vaardigheden, zodat zij deze ook écht eigen maken.

Op basis van deze sessie stelt de trainer-coach een persoonlijk ontwikkelingsplan op met daarin concrete doelen en acties. Met de medewerkers worden concrete afspraken gemaakt over het behalen van deze doelen. Dit alles wordt vastgelegd in een persoonlijke rapportage, die zij na afloop van de coachingsessie ontvangen. Vervolgens hebben medewerkers nog twee maanden de mogelijkheid telefonisch contact op te nemen voor verdere begeleiding.

Een greep uit onze relaties:

relaties-die-u-voor-zijn-gegaan

Wilt u graag meer informatie?

CAPTCHA code:
captcha
Voer de code in en druk op “Verzenden”

Meer informatie?

Ik wil graag

Onderwerp

Uw naam

Uw e-mail (verplicht)

Uw telefoonnummer (verplicht)

CAPTCHA code:
captcha
Voer de code in en druk op “Verzenden”

Kom met ons in contact:
telefonie 076 - 23 10 100
face-to-face info@coachresult.nl

Waarom Coach+Result?
  • Training in kleine groepen
  • Ruimte voor individuele aandacht
  • Coaching 'on the spot'
  • Eigen trainers
  • Beste Opleider van Nederland 2015 & 2016
Ervaringen