nieuws

Blogs en nieuws

Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws en de ontwikkelingen binnen Coach + Result? Houd onze nieuws & blog pagina in de gaten of meld je aan voor onze nieuwsbrief.

Nieuwsbrief
Ja, ik blijf graag op de hoogte van nieuwe blogs, het laatste nieuws en de ontwikkelingen bij Coach + Result.

Aanmelden

Ervaringen van cursisten: spot on Maryam

Dit keer ‘Spot on’ Maryam! Een enthousiaste en gedreven trainer die haar cursisten op inspirerende wijze traint en coacht.Ze geeft duidelijke uitleg, waarbij ze voorbeelden gebruikt die de eigen praktijksituatie van de deelnemers raken. Ook besteedt ze veel aandacht aan...Lees meer...»

 

Coach and Result lr onbewerkt-040
Digitale Coach.

Maak kennis met de Digitale Coach.

Coaching en training is een continu proces. Blijven ontwikkelen en vernieuwen, dát vinden we belangrijk. In aanvulling op onze groepstrainingen en coachprogramma’s hebben we daarom een online leeromgeving ontwikkeld. Onze digitale coach ondersteunt jouw medewerkers bij het eigen maken van nieuwe vaardigheden. In de praktijk, wanneer je maar wilt...Lees meer

12 Tips voor woordgebruik in klantgesprekken

We zijn verbaal ingesteld, toch verloopt maar 20 tot 30% van de boodschap via het verbale kanaal. Ondanks dat is het belangrijk dat je woorden, zowel gesproken als geschreven, op de juiste manier gebruikt. Daarom geven we je 12 tips voor woordgebruik in klantgesprekken.

12 Tips voor woordgebruik
Beter samenwerken met collega's

Beter samenwerken met collega's? Houd rekening met de verschillende communicatiestijlen

Hoe kan het dat in je team de samenwerking tussen bepaalde collega's stroef verloopt, terwijl anderen juist goed met elkaar samenwerken en communiceren? Inzicht in de verschillende communicatiestijlen, zorgt dat je gemakkelijker kunt praten en samenwerken met verschillende typen mensen...lees meer »

Beter verkopen? Speel in op de koopmotieven van klanten

Je kunt de (aankoop-) beslissing van een klant beïnvloeden door in te spelen op zijn koopmotieven. Maar wat zijn koopmotieven? Hoe achterhaal je ze en hoe speel je hierop in? Lees meer...»

Meer verkopen? Speel in op verkoopmotieven van klanten
Leer nee zeggen tegen collega's en/of leidinggevenden

'Nee' is ook een antwoord

Vind jij het lastig om 'nee' te zeggen tegen je collega's en/of leidinggevenden? Doe je vaak dingen die je op dat moment liever niet had gedaan of ben je bezig met taken die eigenlijk niet binnen jouw verantwoordelijkheid liggen? Leer op een nette en vriendelijke manier 'nee' zeggen in 4 stappen...»

Reviews van de maand: spot on Ivonne!

Deze maand Ivonne in de spotlight. Zij haalt veel plezier en voldoening uit het geven van training. Ze geeft daarom niet alleen training aan cursisten, ook is zij binnen Coach + Result verantwoordelijk voor de interne opleiding van trainers. Zij leert haar collega's de kneepjes van het trainersvak en dit doet ze vol overgave! ...Lees meer»

Trainer-coach Ivonne
Klantgerichtheid van medewerkers verbeteren

Hoeveel aandacht besteedt jouw organisatie aan de ontwikkeling van medewerkers op het gebied van klantgerichtheid?

Klantgerichtheid en klantbeleving zijn steeds belangrijker als het gaat om het onderscheidend vermogen van bedrijven. Medewerkers spelen hierin een hele belangrijke rol; zij vormen de basis. Voorwaarde is natuurlijk wel, dat zij beschikken over de juiste kennis en vaardigheden om ook écht klantgericht te kunnen zijn. Het is belangrijk om hier meer aandacht aan te besteden...lees meer»

Waarom doe ik wat ik doe? Waarom maak ik bepaalde keuzes? En waar word ik nu echt gelukkig van?

Steeds meer mensen hebben stress en burn-out klachten. De cijfers in het Factsheet van TNO liegen er niet om. Ruim 1 miljoen Nederlanders hebben burn-out klachten en 36% van het werk gerelateerde ziekteverzuim wordt veroorzaakt door stress. Veel mensen willen of moeten iets anders zijn, dan ze diep van binnen zijn. Zij willen koste wat kost voldoen aan de hooggespannen verwachtingen van anderen én zichzelf. Dit kost veel energie en veroorzaakt stress...lees meer»

Handelen vanuit je persoonlijke drijfveren helpt je om te gaan met werkstress
Productiviteit in het gedrang door afleiding collega's

Productiviteit in het gedrang door afleiding collega's

Afleiding door collega's heeft een negatieve invloed op de productiviteit. Hoe kort de onderbreking ook, het kost de meeste tot 10 minuten om zich weer te concentreren op hun werkzaamheden...Lees meer››

Reviews van de maand: spot on Udo!

Deze maand ‘Spot on’ Udo! Met zijn positiviteit en een gezonde dosis humor, weet hij iedereen direct op zijn/haar gemak te stellen. Hij creëert een ontspannen en vertrouwde setting, waarin cursisten met plezier en zelfvertrouwen oefenen met het toepassen van vaardigheden. Vaardigheden die leiden tot een verbetering van...Lees meer»

Trainer-coach Udo
Structuur aanbrengen in het verkoopoverleg

Structuur aanbrengen in het verkoopoverleg, zo doe je dat!

In de vorige blog heb je gelezen wat de randvoorwaarden zijn voor een effectief verkoopoverleg. Een van de belangrijkste is het aanbrengen van structuur. Maar waarom is dit van belang en hoe zorg je voor structuur? Lees hier hoe je zorgt voor structuur in het verkoopoverleg » 

De randvoorwaarden voor een efficiënte en effectieve sales meeting

Wil je de verkoopresultaten van je team verbeteren? Je kunt kiezen voor coaching in een één-op-één setting, maar je kunt ook in groepsverband werken aan de verbetering van verkoopresultaten. Wil je een sales meeting zo efficiënt en effectief mogelijk inzetten? Kijk eerst goed naar de randvoorwaarden die het rendement van een verkoopoverleg bepalen. Bekijk de randvoorwaarden hier»

Randvoorwaarden voor een effectieve sale meeting
Cross selling: haal meer uit je verkoopgesprekken

Cross selling: haal meer uit je verkoopgesprekken

Ieder verkoopgesprek biedt kansen tot extra verkoop; cross selling en up selling. Soms komen aanleidingen voor nieuwe verkoopkansen vanzelf ter sprake. In de meeste gevallen zal je echter zelf proactief moeten sturen op cross selling, door onderwerpen te bespreken die aanleiding kunnen zijn voor extra verkoop. Maar hoe begin je over andere onderwerpen? Volg de 7 stappen, bekijk ze hier »

Coachmodel: succesvol coachen van medewerkers in 5 stappen

Coaching en begeleiding is een continu proces en de uitkomst ervan is afhankelijk van het succes van elke tussenliggende stap. Wil je een succesvol coachgesprek voeren, doorloop dan de 5 stappen van het coachmodel. Hierdoor zullen je gesprekken effectiever zijn en minder tijd in beslag nemen dan nodig is...lees meer»

Coachmodel: succesvol coachen in 5 stappen
Voorbeeldgedrag leidinggevenden is cruciaal

Voorbeeldgedrag leidinggevenden is cruciaal!

Medewerkers doen niet wat jij zegt, ze doen wat jij doet! In je rol als leidinggevende is voorbeeldgedrag cruciaal. Want hoe kun je dingen van je medewerkers verwachten of hen aanspreken op dingen, als jij het zelf ook niet doet? Jouw gedrag en acties bepalen de norm...lees meer»

Ben jij je ervan bewust dat jouw stem je visitekaartje is?

Stemgebruik, hoe belangrijk is dat eigenlijk? Je stem heeft veel meer impact dan je misschien denkt. Hoe jij je stem gebruikt is een belangrijk onderdeel van je eerste indruk. Hoe jij overkomt op de ander én hoe de ander jouw boodschap interpreteert...Bekijk hier 6 tips voor stemgebruik

6 tips voor stemgebruik
Effectief leidinggeven begint bij jezelt

Effectief leidinggeven begint bij jezelf

In tijden van continue ontwikkeling en verandering is leidinggeven een hele uitdaging. Effectief leidinggeven gaat niet alleen over flexibel zijn en meebuigen met veranderingen, maar juist over het bepalen van je eigen positie, aanpak en koers. Persoonlijk Leiderschap is dé basis voor effectief leidinggeven. Voordat je leiding kunt geven aan ...lees meer»

Klantcontact is een dikke vette USP!

Het belang van klantcontact is de laatste jaren sterk toegenomen. Voor veel organisaties is het een punt wat bovenaan de agenda staat. Iedere mogelijkheid om het klantcontact te verbeteren wordt aangegrepen. Het gaat namelijk verder dan het beantwoorden van vragen en behandeling van klachten. Een excellente klantbeleving neerzetten, dát is waar het om draait...lees meer

Klantcontact een dikke vette USP
7 tips voor beter luistergedrag

7 tips om je luistergedrag te verbeteren

Herken je dat? Je bent in gesprek met iemand, je hoort de woorden die uitgesproken worden maar de betekenis ervan niet? Op dit soort momenten ben je niet aan het luisteren maar aan het horen. 7 tips om beter te luisteren tijdens gesprekken...lees meer»

Reviews van de maand: spot on Anouk!

Deze maand Anouk in de spotlight! Anouk is erg betrokken bij de ontwikkeling van haar cursisten. Ze haalt alles uit de kast om haar kennis over te dragen en ervoor te zorgen dat zij het beste uit zichzelf halen! Daarnaast vindt zij het belangrijk om te investeren in haar eigen ontwikkeling en is zij betrokken bij de ontwikkeling van nieuwe trainingen als Persoonlijk Leiderschap...Lees meer»

Trainer-coach Anouk
Online Klantcontact

Online klantcontact: online communicatie met klanten

Klanten kiezen steeds vaker voor online klantcontact met als belangrijkste reden het gemak en snelheid. Niet alleen vragen worden steeds vaker online gesteld, ook klachten worden meer en meer gecommuniceerd via het online kanaal. Online communicatie gaat steeds sneller en dat komt helaas niet altijd ten goede aan de kwaliteit van de communicatie. En precies daar schuilt voor professionele gebruikers het gevaar!...lees meer»

Nieuw Persoonlijk Leiderschap

Vanaf 11 februari 2019 bieden wij een training aan die vooral is gericht op het verhogen van de medewerkersbetrokkenheid: Training Persoonlijk Leiderschap. Het doel van deze training is ervoor te zorgen dat deelnemers in staat zijn om proactief richting te kunnen geven aan zichzelf door dagelijks keuzes te maken die in lijn zijn met de eigen persoonlijke levensvisie en belangrijke waarden...lees meer»

Nieuw (1)
Trainster Esther

Reviews van de maand: spot on Esther

Benieuwd naar de ervaringen van klanten? Deze maand ‘Spot on Esther'!
Esther heeft jarenlange ervaring als trainer-coach. Haar expertise ligt op het gebied van managementtrainingen als 'Effectief Coachen en Begeleiden'  en 'Persoonlijke Drijfveren'. Daarnaast geeft zij verschillende trainingen op het gebied van...Lees meer»

Beoordelingsgesprekken, zijn die nog wel van deze tijd?

Steeds vaker stoppen organisaties met de jaarlijkse gesprekken met medewerkers. Grote bedrijven stopten al eerder met de jaarlijkse beoordelingsgesprekken en de trend zet zich voort. Veranderende behoeften van medewerkers vragen om een andere aanpak. Zij willen gedurende het jaar... Lees meer »

Blog Coach + Result (3)
Trainer-coach Koen

Reviews van de maand: Koen in the spotlight

In het begin van het nieuwe jaar de spotlight op Koen! Een aantal ervaringen van cursisten op een rij. Koen kan goed schakelen en geeft voor iedereen relevante tips en voorbeelden. De vaardigheden die hij behandelt in de training zijn direct toepasbaar in de dagelijkse praktijk en dragen bij aan de verbetering van (commerciële) resultaten! Bekijk hier een aantal ervaringen van cursisten»

 Creëer de gunfactor in 4 stappen

In verkoop draait alles om ‘iemand iets gunnen’; mensen kopen graag van aardige mensen. Het is daarom belangrijk dat je een goede relatie opbouwt met de klant. ‘Verkoop’ dus  eerst jezelf, daarna zal de klant van jou willen kopen. Maar hoe creëer je de gunfactor?...lees meer»

Blog Coach + Result (2)
De Beste Opleider van Nederland 2018: 3 Awards

Yes, we did it again! Uitgeroepen tot De Beste Opleider van Nederland 2018

Wat was het een spannende en vooral leuke avond! De verkiezing tot De Beste Opleider van Nederland 2018, georganiseerd in het NBC Congrescentrum in Nieuwegein. Een kleine delegatie van ons team was live bij de uitreiking aanwezig...Lees meer»

BOVNL 2018!

Dit jaar organiseert Springest voor de 6e keer de verkiezing tot De Beste Opleider van Nederland en wij zijn er voor de 4e keer bij! Voor degenen die nog nooit gehoord hebben van Springest en deze verkiezing... Hieronder kort beschreven: wie of wat is Springest? wat houdt de verkiezing tot De Beste Opleider van Nederland in? en wat betekent het winnen van deze Award voor ons? Lees meer »

Verkiezing BOVNL18
Verkiezing tot De Beste Opleider van Nederland 2018

Reviews van de maand

Op 13 december aanstaande organiseert Springest de jaarlijkse verkiezing tot 'Beste Opleider van Nederland 2018'. Op basis van de ervaringen die deelnemers achterlaten op Springest, wordt de winnaar verkozen. Wij, Coach + Result hebben al 3 jaar op rij deze mooie Award in ontvangst mogen nemen en natuurlijk doen wij ons uiterste best om er dit jaar weer bij te zijn! Bekijk hier een aantal reviews »

Het gebruik van emoticons en gifjes door klantenservice medewerkers, een echte No-Go!

Tegenwoordig kunnen klanten op allerlei manieren contact opnemen met de klantenservice. Denk hierbij aan contact via kanalen als chat, Facebook, e-mail en WhatsApp. Maar hoe communiceer je via deze kanalen? Verloopt de communicatie op dezelfde manier? Wat verwachten klanten van de communicatie en waarin verschilt zakelijke communicatie met communicatie in de privé sfeer?...Lees meer»

Het gebruik van emoticons en gifjes door klantenservice medewerkers
Blog valkuilen van time management

10 Valkuilen van time management

Heb je wel eens het gevoel dat je omkomt in het werk en niet weet waar je moet beginnen? Het ene project is nog niet afgerond terwijl je alweer midden in het volgende project zit.  Alles lijkt even belangrijk en schreeuwt om aandacht; jouw aandacht wel te verstaan. Hoe ga je hiermee om? Hoe deel je jouw werktijd zo efficiënt en effectief mogelijk in?... lees meer»

Medewerkerstevredenheid verbeteren? Kies voor coaching!

Uit onderzoek blijkt, dat coaching effect heeft op medewerkerstevredenheid.  Focus op kwaliteiten, het managen van emoties en zinvol werk zijn elementen die van belang zijn voor tevredenheid. Met coaching zoom je hier op in. Je kijkt naar de individuele talenten van medewerkers en naar hoe persoonlijke opvattingen passen binnen de organisatie...Lees meer»

Blog medewerkerstevredenheid
Trainer-coach Ivonne

Reviews van de maand: spot on Ivonne

Deze maand trainster Ivonne in de spotlight! Op basis van 180 ervaringen scoort zij een 9,7 gemiddeld. Lees hier een aantal ervaringen van cursisten achtergelaten op de website van Springest...lees ervaringen»

Effectief communiceren met collega's

Als je met collega’s wilt gaan communiceren over dingen die beter kunnen op het werk, is het goed eerst eens naar jezelf te kijken. Hoe open ben jij zelf eigenlijk naar anderen? Ben je kritisch naar jezelf en naar anderen? En hoe profileer je jezelf in het team... Lees de blog»

Effectief communiceren met collega's
trainer-coach Joyce

Reviews van de maand: spot on Joyce

Deze maand ‘Spot on’ Joyce! Gedrevenheid, passie en enthousiasme. Veel voorkomende woorden, in de reviews die cursisten achterlaten over onze trainster Joyce. In haar trainingen geeft zij cursisten persoonlijke aandacht en ... Lees meer»

Succesvol inzetten  van coaching bij de ontwikkeling van medewerkers

Coaching van medewerkers is alleen effectief als je het structureel inzet. Maar hoe zet je coaching structureel in bij de ontwikkeling van medewerkers? Hiervoor zijn 5 elementen van belang: bepaal het competentiekader, observeer de ...lees meer»

Succesvol coachen van medewerkers

Persoonlijke ontwikkeling gaat gepaard met innerlijke ontwikkeling op 6 niveaus

Persoonlijke ontwikkeling, wat is daarvoor nodig?

Persoonlijke ontwikkeling gaat gepaard met innerlijke ontwikkeling op 6 niveaus: omgeving, gedrag, vaardigheden, overtuigingen, identiteit en missie. Een verandering op een hoger liggend niveau heeft altijd invloed op de lager liggende niveaus. Andersom kan dit van invloed zijn... lees verder »

Reviews van de maand: spot on Anouk!

Benieuwd hoe wij kunnen ondersteunen bij het realiseren van uw doelstellingen en de ontwikkeling van uw team/medewerkers? Bekijk hier een aantal reviews van cursisten, die zij achtergelaten hebben op het opleidingsplatform Springest. Lees meer »

Trainer-coach Anouk

Waarom investeren in de ontwikkeling van personeel?

Het opleiden van medewerkers… je kunt er niet om heen!

Wil je vooruit met je bedrijf, dan is het belangrijk dat je aandacht besteedt aan het opleiden van je personeel. De aanwezigheid van de juiste kennis, kunde en vaardigheden binnen je organisatie zijn essentiële ingrediënten voor groei...lees meer»

Help, ik moet presenteren!

Last van ‘podiumvrees’ en onzekerheid als je moet presenteren voor klanten, relaties en/of collega's? Wil je zelfverzekerd en met plezier kunnen presenteren? Volg het stappenplan zoals hier beschreven en je bent al een heel eind op weg! Lees meer »

Presentatietechnieken: presentatievaardigheden verbeteren

Excellente Klantbeleving

 Excellente klantbeleving als concurrentiestrategie

Steeds meer organisaties zien klantbeleving als concurrentiestrategie. Maar wat is klantbeleving? En hoe creëer je een excellente klantbeleving? Wij kunnen hierbij helpen! Lees meer»

Reviews van de maand: spot on Rogier

Deze maand Rogier in de 'spotlight'! Rogier heeft een goede energie en je kunt niet om zijn enthousiasme heen. Hij is erg toegankelijk en vertelt deelnemers leuke en interessante anekdotes vanuit zijn eigen ervaringen...Lees hier een aantal ervaringen van klanten»

Trainer-Coach Rogier

Training Online Klantcontact: online communiceren met klanten

Nieuw bij Coach + Result: training Online Klantcontact

Steeds vaker verloopt de communicatie met klanten via online kanalen, daarom is het van groot belang dat medewerkers dit op de juiste manier doen. Communicatie via online kanalen is wel degelijk anders dan communicatie via de telefoon of face-to-face communicatie, toch is het van belang dat klanten alle vormen van klantcontact op eenzelfde (positieve) manier ervaren. Om die reden hebben wij de training ‘Online Klantcontact’ ontwikkeld...lees meer»

Reviews van de maand: spot on Esther

Deze maand ‘Spot on’ Esther! Tijdens trainingen brengt Esther haar expertise op inspirerende en doortastende wijze over. Door haar jarenlange ervaring als trainer-coach, weet zij als geen ander de vertaalslag te maken naar de praktijk...Lees hier een aantal ervaringen van klanten.

Trainster Esther

Coachen op de werkplek

Coaching 'on the spot'

Wat houdt coaching 'on the spot' precies in? Waarom kiezen voor coachen op de werkplek? En wat zijn de voordelen? Lees het in onze blog over Coaching 'on the spot'.

Falen in de voorbereiding, is de voorbereiding van het falen!

Wil je een professionele indruk maken op klanten/prospects? Je gesprekken efficiënter laten verlopen en je kansen op succes vergroten? Bereid je verkoop-/acquisitiegesprekken dan goed voor!

Lees hier hoe je een gesprek goed voorbereidt.

Hoe bereid ik me goed voor?

Trainer-coach Ivonne

Reviews van de maand: spot on Ivonne

Deze maand ‘Spot on’ Ivonne! In de reviews benoemen cursisten vaak het enthousiasme, de positiviteit en de energie van Ivonne. Door middel van praktische en verrassende oefeningen...lees hier een aantal reviews.

Verkoopvaardigheden: hoe ga je om met ghosting?

In de vorige blog hebben we de 4 veel voorkomende redenen van ‘Ghosting’ – de klant geeft geen gehoor meer aan jouw contactpogingen - besproken. Hoe kun je dit voorkomen? 4 tactieken die je kunt inzetten om ‘Ghosting’ op te lossen...

Opvolging verkoopgesprekken. Hoe ga je om met ghosting?

Opvolging verkoopgesprekken

Verkoopvaardigheden: ‘Nee, ik weet het zeker…die klant is binnen!’

Is het je weleens gebeurd? Je bent er zeker van dat je een klant hebt binnengehaald, maar opeens verdwijnt hij van de aardbodem? Hoe erg jij je best ook doet, hij geeft geen gehoor meer aan je belpogingen en e-mails? Dit fenomeen wordt ook wel ‘Ghosting’ genoemd.

Hoe voorkom je als verkoper/accountmanager dat een prospect geen gehoor meer geeft aan je contactpogingen? Hier de 4 veel voorkomende redenen van 'Ghosting' op een rij.

Reviews van de maand: spot on Liselot

Alweer de laatste ‘Spot on’ van dit jaar! Dit keer Liselot in de spotlight. Zij bruist van de energie en zorgt er op doeltreffende manier voor dat cursisten zich bewust worden van hun kwaliteiten en ontwikkelpunten. Liselot geeft veel praktische tips en... Lees meer

Trainster Liselot in de spotlight

Stijgende lijn verkoopresultaat met verkooptrainingen Coach + Result

7 Tips om uw verkoopgesprekken tot een succes te maken!

Wilt u succesvoller zijn in uw verkoopgesprekken en meer resultaat behalen? Hoe pakt u dit aan? In deze blog geven wij u 7 tips die zullen leiden tot meer succes

Reviews van de maand: spot on Koen

Deze maand onze trainer Koen in de spotlight! Zijn energie en enthousiasme worden opvallend vaak benoemd in de ervaringen van cursisten. Met zijn energie en enthousiasme weet hij iedereen goed bij de les te houden en zorgt hij ervoor dat zijn trainingen een succes zijn. lees hier een aantal ervaringen van cursisten

Reviews van de maand: Spot on Koen

Blog cursisten vertellen... training Persoonlijke drijfveren

Cursisten vertellen: Ilona Verhulst

In onze blog 'Cursisten vertellen...' vertelt Ilona Verhulst, Financieel Adviseur bij Rabobank Voorne-Putten Rozenburg, kort wat over haar achtergrond en ervaringen met de training 'Persoonlijke drijfveren'. Waarom heeft zij voor deze training gekozen? Wat heeft zij geleerd en wat gaat dit haar opleven in de toekomst? ...lees meer

'Nee, ik wil niet...spruiten zijn vies!'

De klant/prospect koste wat kost proberen te overtuigen van jouw product, dienst of organisatie. Als je verkoop benadert vanuit dit perspectief is het hard werken. Heel hard werken! Zelfs als je erin slaagt je klant/prospect te overtuigen, is de kans dat je hem echt ‘bekeerd’ hebt, relatief klein. Hoe kun je het anders aanpakken? Welke soorten bezwaren zijn er? Waarom komt een klant met bezwaren? Hoe ga ik om met bezwaren? Welke technieken kan ik inzetten om het gewenste resultaat te behalen? lees meer...

'Nee, ik wil niet... spruitjes zijn vies'

Anouk

Reviews van de maand: 'Spot on Anouk'

Deze maand ‘Spot on’ Anouk! Een energieke en positief ingestelde collega en een trainer die deelnemers, met haar kennis en kunde, weet te verrassen...lees hier een aantal reviews.

Het geheim van een goed klantgesprek

Wat is het geheim? Voorkom een monoloog en maak van het gesprek een echte dialoog! Hoe je dat doet? Stel vragen. Lees hier wat het stellen van vragen je oplevert, welke redenen er zijn voor het stellen van vragen en hoe je ervoor zorgt dat je ook een kwalitatief goed antwoord op je vragen krijgt!

Het geheim van een goed klantgesprek

Assertief of brutaal?

Assertief of brutaal?

Hoe vaak zeg je sorry, terwijl je eigenlijk niets verkeerd hebt gedaan? Zeg je soms ja, terwijl je eigenlijk nee wilde zeggen? Aan de andere kant: reageer jij ook wel eens kattig op een verzoek? Wanneer jij iets gedaan wilt krijgen, wanneer je een verzoek wilt afwijzen of wanneer je van mening verschilt met een ander, komt het aan op assertiviteit. Hoe communiceer je dit op een manier die voor jullie beide effectief is? lees meer

Reviews van de maand: spot on Rogier

Deze maand spot on Rogier! Hij brengt zijn kennis en ervaring op een hele leuke manier over. Deelnemers krijgen veel persoonlijke aandacht en hij geeft goede tips en tricks die zij direct kunnen toepassen in de praktijk! Lees hier een aantal reviews van enthousiaste deelnemers.

Spot on Rogier!

De 10 valkuilen voor een coach!

Wat houdt ‘coach’ zijn eigenlijk in? En wanneer ben je een goede coach?Een ding mag duidelijk zijn, het is niet gemakkelijk om een goede coach te zijn! Bekijk hier de 10 valkuilen voor de coach...

 

Reviews van de maand: spot on Esther

Dit keer the spot on Esther! 'Talent is de enige grondstof die toeneemt bij gebruik', aldus Esther. Met veel enthousiasme probeert zij mensen, op een inspirerende en prikkelende wijze, te helpen bij het ontwikkelen van hun talent. Lees hier de ervaringen van een aantal cursisten.

Cursisten vertellen...

Cursisten vertellen: Joost Riemslag

Benieuwd naar de achtergrond en ervaringen van onze cursisten. Wij hebben een van onze cursisten gevraagd iets te vertellen over zichzelf en over zijn ervaringen, onder andere: ‘Welke training heb je gevolgd?’ ‘Wat heb je geleerd?’ en ‘Wat kun je hier in de toekomst mee doen?’
...lees verder

 

8 tips voor het voeren van klachtgesprekken

Klachten…iedere organisatie, iedere klantenservice/contactcenter medewerker heeft ermee te maken. Alarmbellen? Rampzalig? Negatieve publiciteit? Nee! Zie het maar zo…dit is hét moment om te laten zien wat je ‘waard’ bent! Het valt of staat met hoe je ermee omgaat.

Hoe doe je dat dan? Omgaan met klanten die boos, geïrriteerd of gefrustreerd zijn? Hoe zorg je dat die negatieve ervaring een positieve wordt? lees meer...

 

Klantervaring

Spot on Ivonne!

Reviews van de maand: Spot on Ivonne!

Deze maand de Spot on Ivonne! Met haar enthousiasme en positieve energie maakt zij van iedere training een 'feestje' en laat ze een indruk achter die de cursisten bijblijft. Ze daagt cursisten steeds uit om uit hun comfortzone te stappen en dingen uit te proberen. Lees hier een aantal ervaringen die zijn achtergelaten op het Springest platform!

Cursisten vertellen: Inge Sanders

Benieuwd naar de achtergrond en ervaringen van onze cursisten. Wij hebben een van onze cursisten gevraagd iets te vertellen over zichzelf en over haar ervaringen, onder andere: ‘Welke training heb je gevolgd?’ ‘Wat heb je geleerd?’ en ‘Wat kun je hier in de toekomst mee doen?’
..lees verder

 

Cursisten vertellen...

Reviews van de maand: Spot on Joyce

Deze maand Joyce in de spotlight! Joyce stelt cursisten goed op hun gemak, waardoor zij ‘durven doen’ en hun zelfvertrouwen een flinke boost krijgt! Lees hier de ervaringen van een aantal cursisten.

Waarom kiezen voor een incompany training?

Nu ook bevestigd in de maart-editie van het vakblad HR Rendement: incompany trainingen leveren een hoger rendement op! Dat is voor ons natuurlijk geen nieuws, toch is nog niet iedereen hiervan overtuigd. Lees hier waarom.

Blended learning bij Coach + Result...Wij lanceren onze eigen online leeromgeving!

...Wij vinden het erg belangrijk om onze dienstverlening steeds verder te ontwikkelen en optimaliseren, zodat wij onze klanten - nu en in de toekomst - blijvend kwaliteit kunnen bieden. Daarnaast willen wij graag inspelen op de veranderingen in de wereld om ons heen. We hebben er daarom voor gekozen om een online leeromgeving te ontwikkelen, in aanvulling op onze huidige verbeterprogramma’s...
..lees verder

Reviews van de maand Januari: Spot on Liselot

Deze maand the spot on Liselot! Zoals ze zelf zegt: ‘je kunt pas iemand aansteken als je zelf brandt!’. Erg leuk om te lezen zij de deelnemers van haar trainingen ‘aansteekt’ met haar enthousiasme! Wat een mooi begin van 2017. Lees hier de ervaringen.

Cursisten vertellen: Milou de Jongh

Benieuwd naar de achtergrond en ervaringen van onze cursisten. Wij hebben een van onze cursisten gevraagd iets te vertellen over zichzelf en over haar ervaringen, onder andere: ‘Welke training heb je gevolgd?’ ‘Wat heb je geleerd?’ en ‘Wat kun je hier in de toekomst mee doen?’
..lees verder

Coach + Result wederom verkozen tot ‘Beste opleider van Nederland’!

Gisteren (woensdag 14 december 2016) zijn we door Springest wederom verkozen tot ‘Beste Opleider van Nederland 2016’ in de categorie SALES!
..lees verder

Reviews van de maand december: Spot on Koen!

Deze maand ‘Spot on’ Koen! Een super sympathieke collega en een trainer die altijd de juiste sfeer weet te creëren, zodat iedereen zich op zijn gemakt voelt en open durft te staan voor verbetering.
..lees verder

Ga JIJ mij nu vertellen wat IK anders moet doen?!

Lees hier 5 regels voor het ontvangen van feedback:
..lees verder

Reviews van de maand november: Internationale resultaatgerichte trainingen!

Ook internationaal georiënteerde organisaties kunnen bij ons terecht voor resultaatgerichte commerciële training en coaching! Lees hier een aantal leuke reviews die zijn achtergelaten op de website van Springest!
..lees verder

Hoe een goed klantcontact bijdraagt aan klantloyaliteit!

Hoe zorg je er nu voor dat je klanten loyaal zijn? Lees hier 5 concrete tips die je kunt meenemen in het dagelijkse klantcontact, om de klantloyaliteit te vergroten:
..lees verder

Reviews van de maand oktober: Spot on Joyce!

Deze maand staat onze trainster Joyce Michielsen in de spotlight! Met haar enthousiasme, spontaniteit en kennis weet ze haar trainingen steeds tot een succes te maken. Met als resultaat gemiddeld een dikke 9,6!
..lees verder

Tips & Tricks: Spiegelen

'People buy people first. People like people like themselves’.
Hoe kun je er in een gesprek voor zorgen dat je de ander gemakkelijker in de richting van jouw doel kunt sturen? Spiegel jezelf op vorm en inhoud aan je gesprekspartner! Lees hier een aantal tips:
..lees verder

Reviews van de maand: Training Acquisitie en Relatiebeheer

Wij zijn erg trots op de reviews die deelnemers plaatsen over onze trainingen en train(st)ers op het hoog aangeschreven Springest platform. Wij delen deze ervaringen dan ook graag met u. Dit keer staat onze training ‘Acquisitie en Relatiebeheer’ in the spot.
..lees verder

Reviews van de maand: Spot on Ivonne!

Wij ontvangen veel positieve reviews welke te zien zijn op het hoog aangeschreven Springest platform. Uiteraard delen wij de ervaringen van onze deelnemers graag,
om zo een nog beter beeld te krijgen van de toegevoegde waarde van de verschillende trainingen. Dit keer staat onze trainster Ivonne in the spot!
..lees verder

SPOT-ON-ivonne-juli-v3CR

Schermafdruk 2016-06-02 12.32.22

Reviews van de maand: Persoonlijke Drijfveren

Wij ontvangen veel positieve reviews welke te zien zijn op het hoog aangeschreven Springest platform. Uiteraard delen wij de ervaringen van onze deelnemers graag,
om zo een nog beter beeld te krijgen van de toegevoegde waarde van de verschillende trainingen. Dit keer staat de Masterclass: Persoonlijke Drijfveren in the spot!
.. lees verder

Coach + Result draagt in 2016 de titel "Beste Opleider van Nederland 2015".
De titel "Beste Opleider van Nederland" is een publieksprijs, die opleiders alleen kunnen ontvangen op basis van de beoordeling van cursisten. De initiatiefnemer van de verkiezing is Springest, de site waar je alles vindt om te leren. Sprigest heeft inmiddels bijna 40.000 reviews verzameld van oud-cursisten van duizenden opleiders in Nederland
..lees meer

Schermafdruk 2016-04-11 14.23.28

Schermafdruk 2016-03-18 11.54.13

CIB en Coach+Result lanceren masterclass Telefonisch Incasseren
Coach+Result en het Centraal Invorderings Bureau ontwikkelen een masterclass voor telefonisch incasseren. Na het volgen van deze training is de deelnemer in staat om resultaatgerichte incassogesprekken te voeren waarbij de relatie met de debiteur behouden blijft. De masterclasses worden op verschillende data gegeven in Ulvenhout
..lees verder

Hoe haalt u optimaal rendement uit uw face-to-face gesprekken met klanten of prospects?
Coach + Result verzorgt een tweedaagse open training voor adviseurs, accountmanagers, consultants en salesmanagers die maximaal rendement willen halen uit face-to-face gesprekken met klanten en prospects!
..lees meer

C+R_opentraining_facetoface_acquisitie_zonderdata

busy[1]_0

Joh , die rekening heb ik allang betaald!
De do’s en don’ts van effectief telefonisch incasseren.
Iedereen weet dat na een aanmaning met één sterretje, ongetwijfeld een aanmaning volgt met twee sterretjes. Voorlopig dus nog geen noodzaak de openstaande factuur te voldoen. Totdat je wordt gebeld over deze factuur, dan wordt het ineens een stuk actueler.
.. lees verder

C+R_opentraining_persoonlijke_drijfv_zonderdata

Waarom doet u wat u doet, wat zijn uw drijfveren en valkuilen?
Tijdens deze tweedaagse open training Persoonlijke Drijfveren leert u in deze training begrijpen wat uw onbewuste overtuigingen zijn en hoe deze u soms in de weg zitten!
..lees meer

5 valkuilen van de coach
Het coachen en begeleiden van medewerkers op een dusdanige manier dat je hun individuele kwaliteiten aanspreekt en ze motiveert het beste uit henzelf te halen, is geen eenvoudige opgave. Daarom in dit artikel een aantal valkuilen die je als coach beter kunt vermijden!
..lees meer

valkuilen coach

HandShake1

Praatje (ka)pot: op zoek naar een goede openingszin!
Verkopers leren veelal dat zij in de openingsfase van het gesprek het ‘ijs’ moeten breken met een ‘praatje pot’. Vooral niet meteen met de deur in huis vallen, maar eerst eens kort over iets anders praten. In de praktijk blijkt een goede openingszin echter vaak moeilijk te bedenken.
.. lees verder

De meest voorkomende excuses om een adviesgesprek NIET voor te bereiden
Bereid jij je verkoopgesprekken voor? Of vertrouw je op je ervaring en laat je het gesprek gewoon 'op je af komen'? Dit artikel maakt korte metten met de meest gebruikte smoesjes om verkoopgesprekken niet voor te bereiden
..lees meer

onvoorbereid verkoopgesprek1

COA-130611-1013_1

10 Do's van een uitstekende klantenservice!
Klant Contact Centra, Klantenservice- en Webcare teams zijn niet meer weg te denken uit de hedendaagse klantcommunicatie. Leidt het inzetten van dergelijke teams nu eigenlijk tot het gewenste resultaat? Zijn we hier nu zoveel klantvriendelijker mee geworden?
.. lees verder

Het (h)erkennen van je persoonlijke drijfveren: soms ‘shocking’, maar altijd verhelderend
Sinds een aantal jaren heb ik mij via externe opleidingen verdiept in het ontwikkelen van persoonlijke drijfveren binnen zakelijke communicatie. Hierdoor kunnen wij bedrijven en individuele medewerkers een stap verder helpen in hun ontwikkeling.
..lees meer

masterclass drijfveren_0

Brochure
close slider

Ik ontvang graag de brochure met algemene informatie over Coach + Result en het aanbod in mijn mailbox: