nieuws

Laatste nieuws + blogs

Stijgende lijn verkoopresultaat met verkooptrainingen Coach + Result

7 Tips om uw verkoopgesprekken tot een succes te maken!

Wilt u succesvoller zijn in uw verkoopgesprekken en meer resultaat behalen? Hoe pakt u dit aan? In deze blog geven wij u 7 tips die zullen leiden tot meer succes

Reviews van de maand: spot on Koen

Deze maand onze trainer Koen in de spotlight! Zijn energie en enthousiasme worden opvallend vaak benoemd in de ervaringen van cursisten. Met zijn energie en enthousiasme weet hij iedereen goed bij de les te houden en zorgt hij ervoor dat zijn trainingen een succes zijn. lees hier een aantal ervaringen van cursisten

Reviews van de maand: Spot on Koen

Blog cursisten vertellen... training Persoonlijke drijfveren

Cursisten vertellen: Ilona Verhulst

In onze blog 'Cursisten vertellen...' vertelt Ilona Verhulst, Financieel Adviseur bij Rabobank Voorne-Putten Rozenburg, kort wat over haar achtergrond en ervaringen met de training 'Persoonlijke drijfveren'. Waarom heeft zij voor deze training gekozen? Wat heeft zij geleerd en wat gaat dit haar opleven in de toekomst? ...lees meer

'Nee, ik wil niet...spruiten zijn vies!'

De klant/prospect koste wat kost proberen te overtuigen van jouw product, dienst of organisatie. Als je verkoop benadert vanuit dit perspectief is het hard werken. Heel hard werken! Zelfs als je erin slaagt je klant/prospect te overtuigen, is de kans dat je hem echt ‘bekeerd’ hebt, relatief klein. Hoe kun je het anders aanpakken? Welke soorten bezwaren zijn er? Waarom komt een klant met bezwaren? Hoe ga ik om met bezwaren? Welke technieken kan ik inzetten om het gewenste resultaat te behalen? lees meer...

'Nee, ik wil niet... spruitjes zijn vies'

Anouk

Reviews van de maand: 'Spot on Anouk'

Deze maand ‘Spot on’ Anouk! Een energieke en positief ingestelde collega en een trainer die deelnemers, met haar kennis en kunde, weet te verrassen...lees hier een aantal reviews.

Het geheim van een goed klantgesprek

Wat is het geheim? Voorkom een monoloog en maak van het gesprek een echte dialoog! Hoe je dat doet? Stel vragen. Lees hier wat het stellen van vragen je oplevert, welke redenen er zijn voor het stellen van vragen en hoe je ervoor zorgt dat je ook een kwalitatief goed antwoord op je vragen krijgt!

Het geheim van een goed klantgesprek

Assertief of brutaal?

Assertief of brutaal?

Hoe vaak zeg je sorry, terwijl je eigenlijk niets verkeerd hebt gedaan? Zeg je soms ja, terwijl je eigenlijk nee wilde zeggen? Aan de andere kant: reageer jij ook wel eens kattig op een verzoek? Wanneer jij iets gedaan wilt krijgen, wanneer je een verzoek wilt afwijzen of wanneer je van mening verschilt met een ander, komt het aan op assertiviteit. Hoe communiceer je dit op een manier die voor jullie beide effectief is? lees meer

Reviews van de maand: spot on Rogier

Deze maand spot on Rogier! Hij brengt zijn kennis en ervaring op een hele leuke manier over. Deelnemers krijgen veel persoonlijke aandacht en hij geeft goede tips en tricks die zij direct kunnen toepassen in de praktijk! Lees hier een aantal reviews van enthousiaste deelnemers.

Spot on Rogier!

De 10 valkuilen voor een coach!

Wat houdt ‘coach’ zijn eigenlijk in? En wanneer ben je een goede coach?Een ding mag duidelijk zijn, het is niet gemakkelijk om een goede coach te zijn! Bekijk hier de 10 valkuilen voor de coach...

 

 

Reviews van de maand: spot on Esther

Dit keer the spot on Esther! 'Talent is de enige grondstof die toeneemt bij gebruik', aldus Esther. Met veel enthousiasme probeert zij mensen, op een inspirerende en prikkelende wijze, te helpen bij het ontwikkelen van hun talent. Lees hier de ervaringen van een aantal cursisten.

Cursisten vertellen...

Cursisten vertellen: Joost Riemslag

Benieuwd naar de achtergrond en ervaringen van onze cursisten. Wij hebben een van onze cursisten gevraagd iets te vertellen over zichzelf en over zijn ervaringen, onder andere: ‘Welke training heb je gevolgd?’ ‘Wat heb je geleerd?’ en ‘Wat kun je hier in de toekomst mee doen?’
...lees verder

 

8 tips voor het voeren van klachtgesprekken

Klachten…iedere organisatie, iedere klantenservice/contactcenter medewerker heeft ermee te maken. Alarmbellen? Rampzalig? Negatieve publiciteit? Nee! Zie het maar zo…dit is hét moment om te laten zien wat je ‘waard’ bent! Het valt of staat met hoe je ermee omgaat.

Hoe doe je dat dan? Omgaan met klanten die boos, geïrriteerd of gefrustreerd zijn? Hoe zorg je dat die negatieve ervaring een positieve wordt? lees meer...

 

Klantervaring

Spot on Ivonne!

Reviews van de maand: Spot on Ivonne!

Deze maand de Spot on Ivonne! Met haar enthousiasme en positieve energie maakt zij van iedere training een 'feestje' en laat ze een indruk achter die de cursisten bijblijft. Ze daagt cursisten steeds uit om uit hun comfortzone te stappen en dingen uit te proberen. Lees hier een aantal ervaringen die zijn achtergelaten op het Springest platform!

Cursisten vertellen: Inge Sanders

Benieuwd naar de achtergrond en ervaringen van onze cursisten. Wij hebben een van onze cursisten gevraagd iets te vertellen over zichzelf en over haar ervaringen, onder andere: ‘Welke training heb je gevolgd?’ ‘Wat heb je geleerd?’ en ‘Wat kun je hier in de toekomst mee doen?’
..lees verder

 

Cursisten vertellen...

Reviews van de maand: Spot on Joyce

Deze maand Joyce in de spotlight! Joyce stelt cursisten goed op hun gemak, waardoor zij ‘durven doen’ en hun zelfvertrouwen een flinke boost krijgt! Lees hier de ervaringen van een aantal cursisten.

Waarom kiezen voor een incompany training?

Nu ook bevestigd in de maart-editie van het vakblad HR Rendement: incompany trainingen leveren een hoger rendement op! Dat is voor ons natuurlijk geen nieuws, toch is nog niet iedereen hiervan overtuigd. Lees hier waarom.

Blended learning bij Coach + Result...Wij lanceren onze eigen online leeromgeving!

...Wij vinden het erg belangrijk om onze dienstverlening steeds verder te ontwikkelen en optimaliseren, zodat wij onze klanten - nu en in de toekomst - blijvend kwaliteit kunnen bieden. Daarnaast willen wij graag inspelen op de veranderingen in de wereld om ons heen. We hebben er daarom voor gekozen om een online leeromgeving te ontwikkelen, in aanvulling op onze huidige verbeterprogramma’s...
..lees verder

Reviews van de maand Januari: Spot on Liselot

Deze maand the spot on Liselot! Zoals ze zelf zegt: ‘je kunt pas iemand aansteken als je zelf brandt!’. Erg leuk om te lezen zij de deelnemers van haar trainingen ‘aansteekt’ met haar enthousiasme! Wat een mooi begin van 2017. Lees hier de ervaringen.

Cursisten vertellen: Milou de Jongh

Benieuwd naar de achtergrond en ervaringen van onze cursisten. Wij hebben een van onze cursisten gevraagd iets te vertellen over zichzelf en over haar ervaringen, onder andere: ‘Welke training heb je gevolgd?’ ‘Wat heb je geleerd?’ en ‘Wat kun je hier in de toekomst mee doen?’
..lees verder

Coach + Result wederom verkozen tot ‘Beste opleider van Nederland’!

Gisteren (woensdag 14 december 2016) zijn we door Springest wederom verkozen tot ‘Beste Opleider van Nederland 2016’ in de categorie SALES!
..lees verder

Reviews van de maand december: Spot on Koen!

Deze maand ‘Spot on’ Koen! Een super sympathieke collega en een trainer die altijd de juiste sfeer weet te creëren, zodat iedereen zich op zijn gemakt voelt en open durft te staan voor verbetering.
..lees verder

Ga JIJ mij nu vertellen wat IK anders moet doen?!

Lees hier 5 regels voor het ontvangen van feedback:
..lees verder

Reviews van de maand november: Internationale resultaatgerichte trainingen!

Ook internationaal georiënteerde organisaties kunnen bij ons terecht voor resultaatgerichte commerciële training en coaching! Lees hier een aantal leuke reviews die zijn achtergelaten op de website van Springest!
..lees verder

Hoe een goed klantcontact bijdraagt aan klantloyaliteit!

Hoe zorg je er nu voor dat je klanten loyaal zijn? Lees hier 5 concrete tips die je kunt meenemen in het dagelijkse klantcontact, om de klantloyaliteit te vergroten:
..lees verder

Reviews van de maand oktober: Spot on Joyce!

Deze maand staat onze trainster Joyce Michielsen in de spotlight! Met haar enthousiasme, spontaniteit en kennis weet ze haar trainingen steeds tot een succes te maken. Met als resultaat gemiddeld een dikke 9,6!
..lees verder

Tips & Tricks: Spiegelen

'People buy people first. People like people like themselves’.
Hoe kun je er in een gesprek voor zorgen dat je de ander gemakkelijker in de richting van jouw doel kunt sturen? Spiegel jezelf op vorm en inhoud aan je gesprekspartner! Lees hier een aantal tips:
..lees verder

Reviews van de maand: Training Acquisitie en Relatiebeheer

Wij zijn erg trots op de reviews die deelnemers plaatsen over onze trainingen en train(st)ers op het hoog aangeschreven Springest platform. Wij delen deze ervaringen dan ook graag met u. Dit keer staat onze training ‘Acquisitie en Relatiebeheer’ in the spot.
..lees verder

Reviews van de maand: Spot on Ivonne!

Wij ontvangen veel positieve reviews welke te zien zijn op het hoog aangeschreven Springest platform. Uiteraard delen wij de ervaringen van onze deelnemers graag,
om zo een nog beter beeld te krijgen van de toegevoegde waarde van de verschillende trainingen. Dit keer staat onze trainster Ivonne in the spot!
..lees verder

SPOT-ON-ivonne-juli-v3CR

Schermafdruk 2016-06-02 12.32.22

Reviews van de maand: Persoonlijke Drijfveren

Wij ontvangen veel positieve reviews welke te zien zijn op het hoog aangeschreven Springest platform. Uiteraard delen wij de ervaringen van onze deelnemers graag,
om zo een nog beter beeld te krijgen van de toegevoegde waarde van de verschillende trainingen. Dit keer staat de Masterclass: Persoonlijke Drijfveren in the spot!
.. lees verder

Coach + Result draagt in 2016 de titel "Beste Opleider van Nederland 2015".
De titel "Beste Opleider van Nederland" is een publieksprijs, die opleiders alleen kunnen ontvangen op basis van de beoordeling van cursisten. De initiatiefnemer van de verkiezing is Springest, de site waar je alles vindt om te leren. Sprigest heeft inmiddels bijna 40.000 reviews verzameld van oud-cursisten van duizenden opleiders in Nederland
..lees meer

Schermafdruk 2016-04-11 14.23.28

Schermafdruk 2016-03-18 11.54.13

CIB en Coach+Result lanceren masterclass Telefonisch Incasseren
Coach+Result en het Centraal Invorderings Bureau ontwikkelen een masterclass voor telefonisch incasseren. Na het volgen van deze training is de deelnemer in staat om resultaatgerichte incassogesprekken te voeren waarbij de relatie met de debiteur behouden blijft. De masterclasses worden op verschillende data gegeven in Ulvenhout
..lees verder

Hoe haalt u optimaal rendement uit uw face-to-face gesprekken met klanten of prospects?
Coach + Result verzorgt een tweedaagse open training voor adviseurs, accountmanagers, consultants en salesmanagers die maximaal rendement willen halen uit face-to-face gesprekken met klanten en prospects!
..lees meer

C+R_opentraining_facetoface_acquisitie_zonderdata

busy[1]_0

Joh , die rekening heb ik allang betaald!
De do’s en don’ts van effectief telefonisch incasseren.
Iedereen weet dat na een aanmaning met één sterretje, ongetwijfeld een aanmaning volgt met twee sterretjes. Voorlopig dus nog geen noodzaak de openstaande factuur te voldoen. Totdat je wordt gebeld over deze factuur, dan wordt het ineens een stuk actueler.
.. lees verder

C+R_opentraining_persoonlijke_drijfv_zonderdata

Waarom doet u wat u doet, wat zijn uw drijfveren en valkuilen?
Tijdens deze tweedaagse open training Persoonlijke Drijfveren leert u in deze training begrijpen wat uw onbewuste overtuigingen zijn en hoe deze u soms in de weg zitten!
..lees meer

5 valkuilen van de coach
Het coachen en begeleiden van medewerkers op een dusdanige manier dat je hun individuele kwaliteiten aanspreekt en ze motiveert het beste uit henzelf te halen, is geen eenvoudige opgave. Daarom in dit artikel een aantal valkuilen die je als coach beter kunt vermijden!
..lees meer

valkuilen coach

HandShake1

Praatje (ka)pot: op zoek naar een goede openingszin!
Verkopers leren veelal dat zij in de openingsfase van het gesprek het ‘ijs’ moeten breken met een ‘praatje pot’. Vooral niet meteen met de deur in huis vallen, maar eerst eens kort over iets anders praten. In de praktijk blijkt een goede openingszin echter vaak moeilijk te bedenken.
.. lees verder

De meest voorkomende excuses om een adviesgesprek NIET voor te bereiden
Bereid jij je verkoopgesprekken voor? Of vertrouw je op je ervaring en laat je het gesprek gewoon 'op je af komen'? Dit artikel maakt korte metten met de meest gebruikte smoesjes om verkoopgesprekken niet voor te bereiden
..lees meer

onvoorbereid verkoopgesprek1

COA-130611-1013_1

10 Do's van een uitstekende klantenservice!
Klant Contact Centra, Klantenservice- en Webcare teams zijn niet meer weg te denken uit de hedendaagse klantcommunicatie. Leidt het inzetten van dergelijke teams nu eigenlijk tot het gewenste resultaat? Zijn we hier nu zoveel klantvriendelijker mee geworden?
.. lees verder

Het (h)erkennen van je persoonlijke drijfveren: soms ‘shocking’, maar altijd verhelderend
Sinds een aantal jaren heb ik mij via externe opleidingen verdiept in het ontwikkelen van persoonlijke drijfveren binnen zakelijke communicatie. Hierdoor kunnen wij bedrijven en individuele medewerkers een stap verder helpen in hun ontwikkeling.
..lees meer

masterclass drijfveren_0

Show Buttons
Hide Buttons