Koen Faber

'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'

Koen neemt met zijn kennis, toegankelijkheid en humor elke relatie mee ‘op reis’ naar een structurele verbetering van de vaardigheden en de resultaten. Service, klantgerichtheid en klantbeleving staan daarbij altijd centraal. Door zijn opleiding aan de Hotelschool, zijn hospitality-ervaring en werkervaring in het buitenland weet hij als geen ander dat goed getrainde medewerkers essentieel zijn voor het behalen van de resultaten. Elke organisatie en iedere klant is uniek en verdient daarom een persoonlijke benadering. En deze persoonlijke benadering is Koen op het lijf geschreven!

'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'

'Echt contact maken van mens tot mens, waarbij de klantgerichtheid en dus de gastvrijheid tot in de puntjes is uitgewerkt, dat is waar ik voor sta. Alleen zo verbind je klanten en prospects aan jouw organisatie en bouw je aan een duurzame relatie.'

koen-verkooptrainingen

Koen Faber

Functie:
Trainer - Coach

Contactdetails:
Tel: 076 - 23 10 100
E-mail: info@coachresult.nl