
Wat is het doel van deze training?
U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.
Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training bent u o.a. in staat om:
- Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
- Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
- De juiste telefoonetiquette te hanteren
- Op de juiste wijze door te verbinden
- Om te gaan met irritaties en ongenoegen
- Om te gaan met verschillende klanttypen
- Commerciële signalen herkennen en benutten
Voor wie?
De training Klant- en servicegericht telefoneren is bedoeld voor iedere medewerker die inkomende telefoongesprekken voert met een dienstverlenend karakter. O.a. voor receptionisten, secretaressen, balie medewerkers, assistenten, klantenservice/customer service medewerkers, binnendienst medewerkers, administratief medewerkers, adviseurs etc.
Bekijk hieronder de data, locatie en tijden
- Data:
Donderdag 7 juni 2018
Dinsdag 4 september 2018
Dinsdag 30 oktober 2018
Donderdag 13 december 2018
- Locatie:
Anneville-laan 33 in Ulvenhout
Utrecht, op aanvraag
- Tijden:
09.30 uur – 16.30 uur
Bij voldoende interesse kunnen mogelijk extra data ingepland worden.
Neem contact met ons op via:
076 - 23 10 100
info@coachresult.nl
Investering:
Uw investering in deze eendaagse training bedraagt per persoon € 495,- excl. BTW, inclusief lesmaterialen. Arrangement zaalhuur, koffie, thee, uitgebreide lunch en versnaperingen: € 35,- per persoon, per dag.
JA, ik wil mij gelijk inschrijven
Liever eerst contact?
Bel of mail ons:
076 - 23 10 100
info@coachresult.nl
Download brochure
Waarom Coach+Result?
- Training in kleine groepen
- Ruimte voor individuele aandacht
- Coaching 'on the spot'
- Eigen trainers
- 3e jaar op rij 'Beste Opleider van Nederland'