Klant- en Servicegericht Telefoneren

Coaching on the job: coachen van medewerkers

Klant- en servicegericht telefoneren

Wat is het doel van deze training?
U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training bent u o.a. in staat om:

  • Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
  • Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
  • De juiste telefoonetiquette te hanteren
  • Op de juiste wijze door te verbinden
  • Om te gaan met irritaties en ongenoegen
  • Om te gaan met verschillende klanttypen
  • Commerciële signalen herkennen en benutten

Voor wie?
De training Klant- en servicegericht telefoneren is bedoeld voor iedere medewerker die inkomende telefoongesprekken voert met een dienstverlenend karakter. O.a. voor receptionisten, secretaressen, balie medewerkers, assistenten, klantenservice/customer service medewerkers, binnendienst medewerkers, administratief medewerkers, adviseurs etc.

Bekijk hieronder de data, locatie en tijden

  • Data 2019:
    10 oktober 2019
    10 december 2019

Zijn bovenstaande data niet passend? Neem dan contact met ons op voor het plannen van nieuwe data.

  • Locatie:
    Anneville-laan 33 in Ulvenhout
    Utrecht, op aanvraag
  • Tijden:
    09.30 uur – 16.30 uur

Bij voldoende interesse worden er extra data ingepland.

Neem contact met ons op via:
telefonie 076 - 23 10 100
face-to-face info@coachresult.nl

Investering:
Uw investering in deze eendaagse training bedraagt per persoon € 495,- excl. BTW, inclusief lesmaterialen. Arrangement zaalhuur, koffie, thee, uitgebreide lunch en versnaperingen: € 38,- per persoon, per dag.

JA, ik wil mij gelijk inschrijven

Liever eerst contact?

Bel of mail ons:
telefonie 076 - 23 10 100
face-to-face info@coachresult.nl

Download brochure

Ik ontvang graag de brochure met meer informatie over de inhoud en het programma van de training Klant- en Servicegericht Telefoneren in mijn mailbox:

Waarom Coach+Result?
  • Training in kleine groepen
  • Ruimte voor individuele aandacht
  • Coaching 'on the spot'
  • Eigen trainers
  • 4e jaar op rij 'Beste Opleider van Nederland'
Ervaringen

Brochure
close slider

Ik ontvang graag de brochure met algemene informatie over Coach + Result en het aanbod in mijn mailbox: