Klant- en Verkoopgericht Telefoneren

Verkooptraining: Klant- en Verkoopgericht Telefoneren

Klant- en Verkoopgericht Telefoneren

Wat is het doel van deze training?
Wilt u omzet verhogen? Meer halen uit uw telefonische servicegesprekken en zorgen voor een professionele uitstraling richting klanten en relaties? Het doel van de training 'Klant- en Verkoopgericht Telefoneren' is perfect verzorgde, efficiënte en zakelijke afhandeling van telefoongesprekken. Daarnaast ligt de nadruk op het proactief herkennen en benutten van commerciële mogelijkheden.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training kunt u onder andere:

  • Uniformiteit en representativiteit uitstralen door het toepassen van telefoonetiquette
  • Een telefoongesprek gestructureerd opbouwen
  • Behoeften inventariseren: vragen en doorvragen
  • Commerciële signalen herkennen en benutten: cross- en upselling
  • Verkooptechnieken inzetten om resultaat te boeken
  • Bezwaren ombuigen: van een ‘nee’ een ‘ja’ maken
  • Professioneel omgaan met irritatie en ongenoegen

Voor wie?
De training Klant- en Verkoopgericht Telefoneren is onder andere bedoeld voor binnendienst medewerkers, klantenservice/customer service medewerkers, verkoop/sales medewerkers en adviseurs. Dus voor iedereen die zijn/haar inkomende servicegesprekken met klanten naar een hoger niveau wil tillen en door proactief in te spelen op commerciële kansen in telefoongesprekken meer omzet wil realiseren.

Bekijk hieronder de data, locatie en tijden

  • Data: 
    in overleg
  • Locatie:
    Anneville-laan 33 in Ulvenhout (Breda)
    Utrecht, op aanvraag
  • Tijden:
    09.30 uur – 16.30 uur

Heeft u interesse in de training Klant- en Verkoopgericht Telefoneren? Dan kunt u contact met ons opnemen voor het plannen van data via:
telefonie 076 - 23 10 100
face-to-face info@coachresult.nl

Investering
Uw investering in deze eendaagse training bedraagt per persoon € 495,- excl. BTW, inclusief lesmaterialen. Daarnaast berekenen wij arrangementskosten à € 35,- per persoon, per dag, hierin is inbegrepen: onbeperkt koffie en thee, frisdrank, een uitgebreide lunch en versnaperingen.

Omzet verhogen en uw verkoopresultaten verbeteren? Bekijk dan ook de mogelijkheden voor coaching op de werkplek. Tijdens telefonische en/of face-to-face verkoopgesprekken met klanten wordt u, door een trainer-coach, gecoacht en begeleid bij het behalen van uw persoonlijke doelen.

JA, ik wil mij gelijk inschrijven

Kom in contact

telefonie 076 - 23 10 100
face-to-face info@coachresult.nl

Download brochure

Vul onderstaande gegevens in en u ontvangt de brochure met meer informatie over de inhoud en het programma van deze training gratis in uw mailbox:

Waarom Coach+Result?
  • Training in kleine groepen
  • Ruimte voor individuele aandacht
  • Coaching 'on the spot'
  • Eigen trainers
  • 3e jaar op rij 'Beste Opleider van Nederland'

Show Buttons
Hide Buttons